Το HapticSOUND συμμετείχε στο 9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση για την προωθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, ΤΕΦΑΑ), το Ε.Κ.Π.Α. (Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας & Θρησκειολογίας, Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εφαρμογών, Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού της Θρησκευτικής Αγωγής) το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής), το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τμήμα Φιλολογίας), το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού), το Πανεπιστήμιο Πατρών (Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας) και το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας(Τμήμα Πληροφορικής) στις 21/10/2023 με την εισήγηση με τίτλο “Haptic Cycle: Designing Enhanced Museum Learning Activities“.
Βασικός ομιλητής της εισήγησης ήταν ο κ. Αθανάσιος Μανίκας ενώ παρακάτω παρατείθεται η περίληψη (abstract) της εισήγησης.
Museums enhance their potential by adopting new technologies and techniques to appeal more visitors and engage them in creative and joyful activities. In this study, the Haptic Cycle is presented: a cycle of museum activities proposed for the development of museum learning approaches with optimized effectiveness and engagement. The Haptic Cycle envisages the improvement of the museum’s services by offering a wide range of activities. These activities make the museum’s exhibitions more approachable by bringing them closer to the visitors. Visitors can interact with the museum’s artifacts and explore them haptically and sonically. The Haptic Cycle proposes constructivist learning activities, in which visitors actively construct their knowledge by exploring the artifacts, by experimenting with them, and realizing their importance. Based on the Haptic Cycle, we developed the HapticSOUND system: an innovative virtual reality system that includes an advanced user interface that employs gesture-based technology. HapticSOUND’s interface utilizes the Leap Motion gesture recognition controller and a 3D-printed traditional Cretan lute, which visitors can use to perform various activities such as exploring the lute, playing notes, and songs.”

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -1

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -1

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -2

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -2

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -3

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -3

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -4

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -4

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -5

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -5

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -6

9ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας -6